Livet på en pinne.

Aldrig mer!

Kategori: Allmänt

Ska jag sova hemma en tidig jobbhelg när Per ska ut och svira!
För även om jag tror att han va tyst och inte ville väcka mig så är alla andra rätt bra på att störa.

Jag ska berätta min natt för er som orkar läsa (annars kan ni bara skrolla ner)

03.18 Ringer telefonen, hemtelefonen! Den ringer och ringer. o Per svarar. O pratar en stund.
Störande moment 1.

Lyckades somna om efter många om och men.. 04:17 (eller nåt däromkring) ringer Pers väckarklocka, som ABSOLUT INTE ska ringa en lördagsmorgon! och därefter ringer min egna 05.15.

Och här sitter jag med en kopp kaffe i högsta hugg, teven på lite fint i bakgrunden och Ulricehamns Tidningen ligger här bredvid!
Per snarkar och har det gott i gästrummet, helt ovetandes om min enorma irritation som har förstört början på min dag..
Det är ju inte hans fel att jag tydligen är lättväckt!






Idag ska jag iaf jobba, och därefter är det bara och fortsätta med mitt lilla projekt en stund..
Sen har jag bjudit hem mig och Per hem till Peter, där han ska visa sina skills i köket.. Jag ska unna mig ett glas rödvin och bli sådär stökig.. (börjar jobba 7 dagen efter så nej, det ska jag inte)

Nu ska tidningen läsas! Ha en fin dag! Själv ska jag ut o skrapa bilen strax med. Och sminka mig mänsklig igen. Puh!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: