Livet på en pinne.

Bebis, bebis & fläskpannkaka!

Kategori: Allmänt

Det är ungefär så min dag sett ut.. Plus tre promenader.

Morgonen började alltså med en promenad bort till Fridkulla, till Madde och hennes lilla Melli. Lite kaffe på det och sedan en promenad till barnvagn..
Hem, laga mat till min man..ugnstekt falukorv med bränt ris! Mums! Kolsvart!
Sedan en tripp till Jonas, Marie och lille Wilgot. Kaffe där med. (Jag älskar kaffe)
Hem, mötte upp Lindah och tog en låång promenad till.

Nu sitter jag här och är proppmätt! Jag och Per slängde ihop en fläskpannkaka, smarrigt! Med massor av lingonsylt.
Och det får mig att tänka på en film jag tänker gå och se snart på bio.. "Hur många lingon finns det i världen?"
Den verkar hur mysig som helst, hoppas jag får med Per på den.

Inget annat som hänt idag? Känns som jag har pratat bebisspråk hela dagen, för nu är jag toktrött!
Upp tidigt imorrn för att pyssla med Marie J. Projektet imorrn är grattiskort och lite småkraffs.. Vi tänkte även att vi ska lära oss skriva med kalligrafipennor så korten vi gör blir ännu finare!

Slänger upp lite bilder på min dag, om ni är intresserade över vilka jag umgåtts med idag.

Melli med mamma. Melli med mamma.

 Per med Wilgot.

Per mitt i maten, efter några glas rödtjut!

Huur gott som helst!

Kvällen avslutas nu med en hemmagjord ChaiLatte!


Sov gott allihopa!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Var kommer dom svarta du har på bordet ifrån..Jätte fina :)

    2011-03-02 | 22:30:32
  • Anonym säger:

    Dom är ifrån Bolon.

    2011-03-03 | 08:35:32
  • Marie L säger:

    Haha, ser ut som att per fått i sig många glas rödvin! =)

    2011-03-03 | 12:57:01
  • Anna säger:

    Jo det skulle man kunna tro, men bara han tittar på en flaska blir han sån! :)

    2011-03-03 | 23:48:50

Kommentera inlägget här: