Livet på en pinne.

Bio.

Kategori: Allmänt

Väldigt skönt att få komma iväg på bio med P! Filmen var blandad med skratt och tårar! Rekommenderar jag starkt!

Inget annat som hänt nu? Jag har jobbat.. Men imorrn är jag ledig! Och då ska mitt hår få sig lite medicin. weii!
Var hos syster igår och pysslade födelsedagskort med Filip. Det blev fantastiskt fint. :)

Träffade även Emelie igår på lite kvällsmat och tjejsnack! Jättetrevligt, lustigt vad mycket man kan prata om egentligen.

I helgen är det HEM & TRÄDGÅRDSMÄSSA Åhaga. Den ska jag minsann åka på.. Och någon form av loppis och hitta tyg till lapptäcket.. Så återigen blir det en fullspäckad helg.. Jag är inte förtjust i mig själv när jag gör så.. planerar och planerar.. jobbar ju rätt mycket, kan inte vara ledig tre dagar i rad.. och när jag väl är det o tänker att nu ska jag ta dagen som den kommer, nej, då ska jag planera massa grejjer.. Jag är liksom superstressad innan jag ens blivit ledig! Men saken är den att när jag jobbar, då sitter jag på bussen stor del av dagen eller väntar på den.. så därför måste jag hinna så mycket som möjligt på helgerna. Träffa så mycket folk det bara går eftersom jag aldrig kan träffa dom på veckan.. ja herregud.

Så då stressar jag. Och det är det värsta jag vet! Inte konstigt jag får magkatarr då.. Men HUR lyckas man och inte stressa? Känns som jag gjort det i några år..

Deklarationen ser fin ut i år. Äntligen går det åt rätt håll!
Och idag är det fint väder, så det tar vi en dejt med Ellie på! Innan det är dags för jobb!

Så allihopa.. Ha en fin dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: