Livet på en pinne.

Förlåt mig...

Kategori: Allmänt

Jag är en dålig "bloggare" .. Men vad gör det?! Lika glad är jag ändå!
Jag skulle för övrigt vilja ha ett sånt där "energiband" .. Sett massor som har såna, vet dock inte om dom funkar.. Spelar visserligen ingen roll.. med den energin jag brukar ha! :)

Stockholm måndag till onsdag var hur bra som helst.. Väldigt nervös över alla tågbyten och för att inte tala om när man kom fram till Stockholms Central! PANIK! Alla bara sprang överallt och där står jag och är en allmänt stressad person.. Det blev ju liksom inte bättre.
Jag hittade till slut till Scandic Upplands Väsby. Efter många om och men och lite snack med en gubbe med hund och en konstig tant. :)

Utbildningen handlade mycket om kommunikation och hur man blir en bra lyssnare.. MYCKET givande! Och för att inte tala om människorna jag träffade.. Jättegoa! Så nu ser jag fram emot i maj, då det är seminarium 2 i Mölndal. Weii!
Så tills dess ska jag göra mina hemuppgifter.

Egentligen vill jag inte erkänna det, men jag har börjat bli lite småbesatt av BigBrother.. Men så fort jag ser Gurkan så skrattar jag, o skratt behöver man i sin vardag.. right?! :)

Jag tror även att jag är världens lyckligaste just nu.. Och nej, jag är inte med barn! :)
Men känner ändå på mig att detta kommer bli ett riktigt bra år! Särskilt till sommaren..
Stora saker som händer..

Trodde för övrigt att det var vår igår.. Skinnjackan på, halsduk och Converse.. Hur skönt som helst.. Stängde igår, när jag låser dörren så får jag en kall vind med snö i! 
Då blev jag sur som en citron.. Vad är det här?! Varför måste vädergudarna lura oss hela tiden med alla olika väder vi fått nu?! 
Nu ska det vara VÅR punkt slut! 

Och med detta avslutar jag detta inlägget... Jobb ikväll.. Nu fixa och dona, skriva en framtidslista.. 

Ha en fin dag!

 

Kommentarer

  • Marie L säger:

    =)

    2011-03-18 | 13:58:19

Kommentera inlägget här: