Livet på en pinne.

Grattis Lina på 30-årsdagen!

Kategori: Allmänt

Ett jättegrattis till min söta syster som fyller 30 år idag! Helt galet vad tiden går fort.. Som t.ex inatt drömde jag om mig själv som bebis.. (hur knäppt är inte de)
Jag drömde att jag sov hemma hos farmor, och vaknade mitt i natten av vattenkoppor, så då ställde mamma mig i hallen o så kissade jag på mig, o det blev Lina arg på mamma för att hon tyckte jag kunde kissat längre bort.. :)

Ni märker ju, jag är inte som alla andra.. Och definitivt inte när det gäller drömmar, för det har varit en o annan knäpp i mina da´r! :)

Iaf så fyller syster yster år och hennes present håller jag på o pysslar med.. Har ni nog redan förstått vid det här laget..
Så ikväll tänkte jag åka hem till henne och våldgästa henne och hoppas på två koppar kaffe!
Men ändå knäppt när man tänker tillbaka när man va små.. Kan ju inte påstå att jag tror att Lina gillade mig som barn.. Aldrig fick man vara med.. Men det är tur att det har ändrats med åren! Nu är vi ändå hyffsade vänner! :)

Igår, väldigt lugn dag får jag säga.. Hann rensa garderoben igår innan jobbet, kändes skönt. Så nu kan man nästintill bo där! Och då tänker ni säkert, har hon en "walk in closet"? Neeeeej, tänk om det vore så fint! Och man kan inte bo i min garderob.

Nu är det strax dags för mig och bege mig till jobbet igen, enligt mitt horoskop skulle det vara någon som gjorde min dag hemsk.. Men det hoppas jag verkligen inte! Känner att det här blir ännu en bra dag i fröken Staafs liv! As usual!


Tjohoo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: