Livet på en pinne.

Inredningstips sökes..

Kategori: Allmänt

Då tänker ja... vad ska man ha? Hallen är rummet. Ska man ha en hylla och några krokar och en skohylla? Eller byrå, skoskåp och några krokar? Eller lite hipp som happ?!
Det är ju visserligen inte än på länge, men jag gillar att planera. :)

Idag är det sjuukt fint väder! Måste nästan hinna ut på en snabb promenad innan jobb klockan 13.
Bara jag får med mig min sovande man..

Vad bör man planera för de närmsta tre månaderna.. saker man vill vara lite ute i god tid för.. typ gardiner och tapeter känner jag att jag vill ha koll på när vi flyttar.

Jag vill bara att det ska bli ordentlig vår! Och kanske lite mera värme, o sen kan det gärna få bli 1 Juli.
Och så vill jag ha en fin ljus sjal i vår.. jag tänkte jag skulle va lite söt i vår/sommar. Haha!


Nu är mannen vaken så nu ska jag tvinga ut honom, det blir nog inga problem.
Ha en fin dag!



Hittade precis en jättemysig sida.. www.ofeliashusblogg.blogspot.com

Det kanske kan bli en idé till bloggen.. tipsa om olika bloggar och hemsidor.. Då har jag nog ett tips till..

www.countrybymail.se


Där har ni dagens!





Dagens visa/skiva kommer att bli en trallvänlig som jag kan skråla till! .. jag meddelar ikväll/imorrn!

Hej heJ!

Kommentarer

  • Magnus säger:

    Hur ser själva hallen ut då? Beroende på hur stor hallen är, så är det ju riktigt snyggt med en lite mer bekväm fåtölj/stol som man kan sitta och ta på sig skor m.m på. Sedan tycker jag personligen att belysningen är ALLT, men sen är jag inte så objektiv :))



    Ha en skön kväll!

    / Magnus

    2011-03-20 | 22:36:36
    Bloggadress: http://www.uttaget.se/lampor-c-62.html
  • Anna säger:

    Tack tack! Jag minns inte hur hallen ser ut längre.. :) Men jag har ju tänkt en kökssoffa i hallen iaf...en gammal sak.

    Men ska kika på huset i veckan så då vet jag mer. :)

    2011-03-21 | 11:34:21
  • evelina säger:

    Åh, är det Ester-Eleonora sjalar?

    2011-03-21 | 14:51:11
    Bloggadress: http://evlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: