Livet på en pinne.

Ljuva måndag!

Kategori: Allmänt

Idag ska jag ta tag i mina hemuppgifter innan jobbet.. Kan ta tid innan jag hajjar! :)

Sedan ska lägenheten sägas upp.. Big daY!

Idag har jag inte gjort nåt vettigt, duschat, städat toan..bäddat, ätit frulle.. kollat på solsidan, galet kul! , kikat lite på bigbrother.se (jag har blivit lite besatt.. =S)
Facebooken har kikats.. Skrivit med min fina vän Jossan som bor i Turkiet! Vi håller på o planerar in en shoppingtur i maj när hon kommer hem på besök..
Här har ni adressen till henne blogg.. http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.8078473

Jag är helt veckovill känner jag, men jag har iaf fått klart för mig att det är måndag idag..o jag jobbar 4 dagar till innan jag är ledig! O antagligen kommer jag vilja jobba på mina lediga dagar med.. eller "plugga" ..


Nej gott folk! Dags att bege sig till bussen.. Ha en fantastiskt trevlig dag! Kram!

 Jossan, mina söta vän!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: