Livet på en pinne.

Lördag 26 mars..

Kategori: Allmänt

Nu börjar våren komma fram.. och jag hoppas verkligen inte snön har tänkt att ploppa fram!

Helt fantastiskt väder här i Ulricehamn idag! Och idag ska vi på utflykter.. Först Gärdhem, denna fantastiska loppis! Och därefter Hem & Trädgårdsmässan på Åhaga. Och ikväll ska vi iväg och äta med fina vänner!

Och så ska jag givetvis klämma in en kaffe med Lindah idag. :) Det är konstigt, vi bor bara en skolgård ifrån varann och ändå träffas vi knappt. Tråkigt.

Idag ska det köpas tyg för lapptäcket! Massor av tyg! Och jag gissar på att det kommer vara galet mycket folk på Gärdhem!? Fy.


Igår var jag och fixade till håret.. i like! Blekte och färga vitt och klippte till håret så det ser okej ut igen! :) Och sen gjorde jag, mamma och pappa stan i Borås.. Stackars pappa för o följa med i alla affärer! haha!

Idag hade jag inget vettigt att skriva.. inte annars heller för den delen.. haha! Någon som har nåt förslag på vad ja ska skriva om?


Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: