Livet på en pinne.

Ny vecka, nya tag!

Kategori: Allmänt

Dagens frukost ...


Tänkte jag skulle sitta här en stund och skriva men jag insåg att klockan var mycket och att jag inte hinner det.. Måste ta bussen till jobbet strax!

Men helgen som var.. Jobbade tidigt både lördag och söndag.. På lördagkvällen blev vi bjudna på Italiensk Afton hemma hos Peter.
Så jag, Per och Chrille fick en fin meny översatt till Italienska, fyndigt! :)
Det bjöds på tre-rätters.. Mycket gott och till Melodifestivalen.. Med lite inslag av fotboll.. Kunde inte bli bättre!


Vad har mer hänt? Jag har grejjat med det hemliga projektet, och änsålänge så ser det jättebra ut! Kan knappt vänta tills den är klar!

Sen har jag dykt upp i reklamblad i hushållen i stan.. uhh.. Så nu kan jag titulera mig som reklambrud. Haha!


Nu måste jag gå och beställa en grej och sedan bege mig till buss och ännu en härlig dag på jobbet!
Ha en fin dag allihop!


Peters fina meny från i lördags!

Kvällens värd. Peter.Chrille.
Vi tog det italienska temat på blodigt allvar, bör tilläggas att jag bar en röd dunjacka kvällen till ära. :)

Smarrig dessert, chokladmousse!

Antonia på jobbet köpte för övrigt en fin ljusblå cupcakeskål till mig i Ullared, så den måste jag ju visa!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vilken fin blogg du har Anna, jag gillar den verkligen!!

    Tyckte väl att det var du i icabladet men när togs bilden??

    Jag vill också ha sånna fina cupcakeskålar!! Super söta<3

    2011-03-08 | 18:43:46
  • Gungande Gullan säger:

    Nu har även jag hittat hit!

    Härlig blogg du har!

    Från och med nu är jag en av dina trogna läsare :)

    2011-03-08 | 21:57:12
  • Anna säger:

    Tack! Vad söta ni är!

    Malin - Skålarna är från Ullared och Duka/Inspiration/Bosättningsmagasinet eller vad det heter nuförtiden!

    Gungande Gullan - Vad bra! Har inte du nån blogg jag kan följa? Känner att jag inte vet vart jag har dig i världen! Men nu har jag hört att ni ska flytta iaf! :)

    2011-03-08 | 23:36:11
  • Antonia säger:

    aaaah, va fint de blev :)

    2011-03-09 | 06:58:23

Kommentera inlägget här: