Livet på en pinne.

Ny vecka, nya utmaningar!

Kategori: Allmänt

Idag ska jag ju då åka till Stockholm på utbildning..
Sjuuukt nervös är jag. Är det inte det ena jag är nervös över så är det det andra..
Här har ni exempel på vad ja är rädd för..
* Alla dessa tåg och byten, tänk om ja missar nåt..
* Behöva äta mat alldeles ensam. Eller frukost.
* Träffa massa folk jag inte känner..
* Prata inför folk jag inte känner..
* Vad jag ska ha för väska?! Rullväska har jag fått för mig att det känns töntigt just nu.. Känns mycket smidigare med en weekendbag ifall jag måste springa av tåget.. (jag är knäpp jag vet)
* Det senaste, hur fasiken hittar jag hotellet?!?! Har googlat lite löst..
Men jag kommer väl fram hoppas ja! Kommer ju rätt tidigt, så jag har hela kvällen på mig att ta mig fram.

Sen har jag även plockat fram saker som symboliserar olika saker om mig..
En Arsenalhalsduk (familjesituation)
Ett lim (Intressen))
Ett syetui (Nåt jag är någorlunda bra på)
En citron (Nåt inte många vet om mig, sur som en citron)
En nyckelring med texten "I love NY" ( Drömmar)
En leksakspolisbil (Något jag vill utveckla)

Det kan nog bli bra.. Jag kommer föra lite dagbok dessa dagar så jag kan skriva ner i bloggen sen när jag kommer hem.. Äger ju tyvärr ingen egen dator eller Iphone.. Och jag tror inte min lilla Sony Ericson är jättebra o blogga på. :)

Dags att packa.. I en BOLONväska , Bolsa .. No rullväska for me.

Kram kram!



Nytt inlägg...

Tittar just nu på Efter Tio med Malou... Handlar om filmen "Hur många lingon finns det i världen?" Den måste ses tror ja! Verkar helt underbar!

Väskan är packad! Let´s gooo!




Kommentarer

  • Victoria säger:

    haha anna! Det låter som om att jag skulle kunnat skriva den där listan. Exakt samma saker som jag blir skitnervös över. Skönt att höra att det finns fler som mig.

    Hoppas du har det trevligt i Sthlm.

    KRAM

    2011-03-17 | 21:28:56

Kommentera inlägget här: