Livet på en pinne.

Planering pågår..

Kategori: Allmänt

Jag kan säga såhär...

Jag har planer på att rota fram gamla möbler och "pimpa" upp dom litegranna.. Fräscha till.. Göra dom lite slitna...måla lite..
Leta tapeter står högt upp på listan.. och likaså en eller flera fina koppar! (Vad det nu ska vara bra för)
TYG är också ett måste.. Ett eller två överkast! Men jag funderar starkt på om jag skulle försöka mig på att sy ett eget lapptäcke! Är det lite för seriöst kanske? 
Och bokföra alla mina nya vuxenpoäng.

Och jag kommer äntligen få mitt efterlängtade pysselrum! Weii!

Så ser mitt liv ut just nu! Och jag är happy happy happy!

Dagen på jobbet började med huvudvärk och sjuuukt mycket folk! Och jag säger det varje gång, men idag kändes det som att det aldrig varit så mycket kunder som idag.. :) Fast det har det ju såklart. Varje dag. Typ.
Kvällen slutade fint, jag har sån fin personal! Kanske den bästa! ( Och nej, det är inte bara min personal.. chef blir jag inte än på några år.. :) )

Dagen imorrn ser ut som följande, träffa Lindah min vän.. Gå i våran fina stad och kika läget.. Sen jobb på kvällen! Lovely!

Dags att knyta sig.. Ha en fortsatt trevlig natt! Och grattis Malin S på din födelsedag! Kram kram!

    



Kommentarer

  • CJ säger:

    Gratulerar till köpet! Blir nog hur bra som helst :)

    Lovar att inte utföra alltför mycket häckhoppning om jag får komma på en inflyttningsfest ;)

    Pyssla på nu, själv åker jag strax till smålandsvaruhuset o köper färdigmålat,snickrat, sytt osv..

    2011-03-19 | 09:28:43
  • Anna säger:

    Tack! Det kommer bli superbra tror ja.. Du kan få hoppa hur mycket häck du vill, ja tror nämligen inte vi har nån.. Minns knappt hur huset ser ut längre.. :) Men staket finns!

    Ha det så trevligt på IKEA!

    2011-03-19 | 13:49:02

Kommentera inlägget här: