Livet på en pinne.

Projekt Presento.

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och ljudet av Christian Walz - Like Suicide...Fantastisk låt! Ja, allt av honom faktiskt.
Gick upp tidigt för att grejja med det hemliga projektet. Det blir nog bra tror ja! Behöver bara diverse saker för att den ska bli fulländad. :) Ni kan ju aldrig gissa vad det kan vara! Haha!

Slänger upp lite bilder från gårdagen och imorses.. en liten sneak-peak..

 Pysslet framme och redo att användas!

    Gårdagens alster.


Vad händer annars i helgen?
Själv ska jag bara jobba. Och pyssla!
Kommer kännas på måndag.. varför är det så? Att när man jobbar helg så blir man så himla trött på söndagkvällen? Nästan så att det känns som man varit ute och svirat kvällen innan.
Jobbar man många dagar mitt i veckan, det är ju en baggis, men just helgerna?! Svara mig det!

Hur som haver så gillar jag mitt jobb. Och tur är väl det!

Gårdagens inköp - Limstift och Maxiraden. (Hästar)





Projekt Presento. Sylådan framme och tygkorgen.. Vad kan det komma att bli... :)

För övrigt, någon som har en bra sida med pyssel och annat dylikt som jag kan tänkas gilla? 


Ha en bra dag hej! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: