Livet på en pinne.

Saker jag ska lära mig...

Kategori: Allmänt

  
Spela gitarr! Ordentligt. Jag äger ju en gitarr, med en sträng som inte sitter där den ska.. Den liksom hänger och fladdrar vid sidan om.. Känns inte riktigt som att den ska vara där.. Så den ska min far fixa till så det kan komma lite ljuva toner från den.. Det är en av alla saker jag ska lära mig..

Ett lapptäcke. Ska jag lära mig och sy. Kan vara bra att ha när kylan kryper inpå. För våren verkar ju inte vilja komma till Ulricehamn.

Tapetsera. För tillfället litar jag bara på att min mor kan allt. :) o pappa.



Helgens skiva : Moneybrother . Blood Panic.
Gammal skiva men förbaskat bra! Lyssnar ju alltid på en skiva de helger jag jobbar och har vårdnaden om våran fina Kia. Och nu fick det bli Moneybrother.. Sist var det Christian Walz . Painted by Numbers..
Notera att det bara är gamla skivor, då jag aldrig köper skivor utan tager vad jag haver hemma i min lilla cd-låda.
Men jag tänker som så här , att varför köpa ny musik när man ha sina favoriter i lådan?! Nästa skiva kommer nog bli Melodifestivalen 2011.. Weii!

    
Kvällens låt på Spotify : Jasmine Kara . Aint no more room. Fick tips från coachen.. Va precis uppe hos Malin S, hon hade lite tjejfest .. Jag kom efter jobbet, va nykter och stannade en timma. Men mycket trevligt!

Nu är det dags att knyta sig, jobb imorrn igen.. Men ja gillar´t! Idag va en trevlig dag! Dagen gick jäkligt snabbt! Jag lyckades t.o.m skapa megalånga köer, men vad gör det när man har sån fin personal! :)


Sov gott allihopa! Hoppas ni kan sova, för det kommer inte jag kunna.. Fullmåne ute. Men hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: