Livet på en pinne.

Söndagen den 13 mars. 2011.

Kategori: Allmänt

Resultatet!
 
Kan det här bloggandet ha gjort mig besatt?! Visserligen har jag knappt bloggat något, men varenda dag jag inte gjort det så blir jag ledsen i själen över att jag inte har tiden över.. Tid över till nånting alls. Jag jobbar och sen när jag kommer hem är jag trött. Och när jag väl hinner, nä då är jag superstressad för att jag ska hinna göra allt jag tänkt, vilket jag aldrig gör.
Så därför ska jag börja äta vitaminer, pigghetspiller. Det tror jag på!

Helgen som varit..
Har ju pysslat med det hemliga projektet som ni sett..Min syster som fyllde 30 år häromdagen kom ju iaf på att det var nånting till henne... O helt rätt! Ett fotoalbum. Med gamla bilder på henne.. När hon öppnade det igår på kalaset sa hon.. "fattas bara att det bara är massa bilder på mig, hehe" "ÄR DE DET?" Klart det är! Jag har ju inte direkt satt in bilder på alla finalister i Melodifestivalen. :)
Fick mycket hjälp av mor, far och bror med att hitta bilder och skriva ut dom.. tack!

     Så här förvånad blev hon..
Och såhär lycklig var hon..


Så fotoalbumet har min helg mest kretsat kring, men med lite uppskattade avbrott mitt i allt.. I lördags fick vi finfrämmat! Emelie & Sjögren, Marie & KV kom förbi på mat, På Spåret, vin/öl & spel (Vagabond) Supertrevligt! När du gick hem vid 01 var jag tvungen och sätta mig igen o pyssla.
Finfrämmat!


Lördags .. Pyssel, pyssel, pyssel.. och en tur till Hem & Trädgårdsmässan.. Inte mycket att ha. Och sen pyssel.
Kalaset för Lina blev inte riktigt av igår, Lilly (den minsta) fick magsjukan så jag styrde upp kalaset hos mor & far.. Jag sliter ju inte i onödan.. :) Så det blev ett litet kalas så Lina fick sina presenter och vi hade riktigt trevligt!

Kvällen avslutades hos KV & Marie, med Bohman, Chrille, jag & Per.. Och Melodifestivalen. Men att Eric Saade vann kan jag inte riktigt förstå.. Danny var ju helt klart min största favorit, och Swingfly var rätt käck!
Well well... Vi skickar ju ändå alltid fel bidrag.
Vi avslutade kvällen med ett parti TP, där jag och Marie vann! Weii!

Idag är första dagen på länge jag borde kunna slappna av.. men ikke! Jobbar 13-22 och imorgon beger jag mig till Stockholm på utbildning.. Fy bubblan vad nervös jag är! Inte för utbildning, utan att jag ska sitta ensam på ett hotell och äta frukost alone, tågresan, alla människorna... Men det ger sig.. Jag klarar nog det!

Så allihop.. Ha en fantastisk söndag!

Kommentarer

  • Ida säger:

    Åh presenten till din syrra såg jätte fin ut =) du är väldigt pysslig och duktig =)

    2011-03-14 | 07:50:02
  • Anna säger:

    Tack Ida! Jag önskar dock att jag var ännu lite mera pysslig. :)

    2011-03-14 | 07:57:33

Kommentera inlägget här: