Livet på en pinne.

Vet ni...

Kategori: Allmänt

någon rolig och vettig blogg man kan följa?
Var inne och kikade på Kissies blogg och det var ju inte alls nåt för mig, kände mig helt plötsligt som en gammal kärring som inte fattade nåt av det hon skrev. Fest hela tiden, bröstoperationer hit och dit.. bantning och gud vet allt!

Tänkte börja följa Magdalena Graaf, Carolina Gynning och Katrin Zytomierska.. Men har ni tips på fler vettiga personer?

Fundera ni över natten så går jag och lägger mig tillsålänge! Hejsvejs!


Kommentarer

  • Jessica H säger:

    spiderchick.nu!

    2011-03-02 | 09:55:40
  • Marie L säger:

    Vad roligt att du startat en blogg mha av chrille =) Roligt att läsa det du skrivit! Kände att det måste vara längesedan jag var hemma hos er, kände knappt igen köket! Väldigt fint har det iaf blivit, det måste du vara riktigt nöjd med! Kramar

    2011-03-02 | 10:47:30

Kommentera inlägget här: