Livet på en pinne.

Workiworki!

Kategori: Allmänt

Jag ska börja ett nytt liv.. Och det innebär nyttigheter och förhoppningsvis lite viktnedgång.

Så därför ska jag lära mig att äta mer frukt. Frukt frukt frukt i massor!



Promenera! Aldrig mera bussen från Södra Torget till jobbet. Och sen ska jag gå av några hållplatser längre bort från hemifrån.
Börja springa. Tror visserligen att jag ser ut som Phoebe i Vänner.. Men folk kan väl få sig ett gott skratt.

http://www.youtube.com/watch?v=E_0Ta_DIWuU&NR=1

Bra att jag avslöjar mina planer här.. Har lärt mig att man inte ska göra det, avslöja för någon, för sen när man inte håller det så blir det ett jäkla liv! Jag ska sluta med godis. Ett tag iaf.


I Maj ska jag för övrigt gå Stavvarvet med Lindah. Då kan jag inte gå där o flåsa som en säck potatis. Det är därför jag gör detta nu.



Föressten behöver jag hjälp! Musik behöver jag! Lite uptempomusik! Så all musik är välkommet! Ingen techno eller housemusik, bara bra träningsmusik som man kan gå och springa till! Tack!

Idag är det jobb igen.. I like! Imorrn är jag ledig, lovade mig själv att inte boka upp mig på massa saker, men tre dejter har jag imorrn. Riktigt ledig kan jag vara när jag blir gammal.. Stress kan väl inte vara så farligt? Inte ännu..
Just nu njuter jag av livet. Och visst är det härligt när man blir sådär extra kär i sin karl ibland!


Ha en fin dag mina vänner!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Det låter precis som jag. Jag ska köpa ett gymkort imorgon på ett ställe som ligger nära mig, Curves heter det. Hade tänka börja dansa zumba där och träna på gymmet. Låter härligt att du är så där extra kär i din man, samma här! :D Emre har varit borta i Bursa för att köpa en motor till båten. Jag blev så lycklig när jag fick se hans vackra ansikte i morses när han kom hem!:)

    puss!

    2011-03-30 | 19:20:52
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/levaitvavarldar
  • Anna säger:

    Ja men visst är det härligt! Man kan ju inte vara tokkär jämt! Det skulle varit jobbigt, men några gånger i veckan blir jag sådär barnslig och längtar hem. :)



    2011-03-30 | 23:48:01

Kommentera inlägget här: