Livet på en pinne.

Divan eller en hederlig?!

Kategori: Allmänt

Idag har vi kollat soffor, soffbord o tvmöbler.. Att det ska vara så jääkla svååårt!!
P vill ha en divan eller nåt liknande, medans jag vill ha en hederlig 2+3 sitssoffa..
Vi hittade några fina för båda men ändå.. svårt!

Andra möbler hittade vi med, och vi är nog rätt så eniga om vilken typ av stil vi ska ha. Det är skönt!

Nästa vecka åker vi tillbaks och kikar igen..Kanske har vi kommit överens då? :)

Idag är det jobb. Inget långt pass, men rätt skönt ändå! Madde och Melli ska komma förbi på en kaffe.. Söta lilla Melli! o Madde. :) Melli är barnet. Madde är mamman. Just so you know.


Saker jag ska göra när jag flyttat ...
* En egen taklampa.
* Måla min ljugarbänk.
* Organisera heeela huset. Jag ska inte stöka ner nånting! :)


Ha en fin dag!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vart ska du flytta?!

    2011-05-19 | 15:43:42
  • Anna säger:

    Till ett hus uppåt stan..typ där vi är uppväxta fast mer åt höger. :)

    2011-05-22 | 09:48:10

Kommentera inlägget här: