Livet på en pinne.

Eurovision!

Kategori: Allmänt

Jag missade nästan allt! :( Nu är det bara röstningen kvar.. inte så dåligt men hade varit kul o höra låtarna med.. Men men, jag har haft en härlig kväll på jobbet.. Tur man har fina arbetskollegor! Bra jobbat tjejer! o kille. :)

Idag var det ju loppis, o jag fyndade två guldramar, och en trådkorg som man kan hänga i köket och ha frukt eller vitlök i.. Sån är min tanke iaf.. och allt detta ska sprejjas vitt! Och sedan köpte jag en ljugarbänk.. Inte så värst snygg men den kan ju bli!
Så det blir första projektet i huset sen.. slipa och måla vitt av nåt slag.. sedan ska det vara dynor och nån lite blomma på. Ska stå ute. Och där kan man sitta och ta det lugnt med en kopp kaffe eller varför inte ljuga ihop nåt festligt?! Finemang!

Nu är det dags för pjamas, lovely! Ha en fin natt! Och grattis till min fina storebror på 28-årsdagen! HURRAA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: