Livet på en pinne.

Här har ni mig!

Kategori: Allmänt

Jaaaaa, jag vet, jag har varit en dålig människa.. Men jag har varken hunnit eller orkat skriva något.. :)

Jag gissar att jag blev så himla ledsen för att min sladd FORTFARANDE ÄR BORTA! =(
Man tycker ju liksom alltid att det är roligt att läsa en blogg om det finns bilder.. Men jag har insett att det får gå lika bra utan..

Vad har hänt sen sist? Jag har hunnit med att vara på ännu en utbildning.. i Mölndal. Samma utbildning visserligen men gång nummer 2 av 4. Himlans trevligt! Så nu är det massor att skriva och fixa med tills nästa gång i September..

Jag var även i Kalmar med mina syskon och hälsade på ett annat syskon. Himlans trevligt det med.. Fint väder och trevligt sällskap..
Sen var jag i Halmstad och Båstad i veckan med min fina vän Lindah.. Mest som moraliskt stöd men även för lite kvalitetstid och "semester" ... drack lite vin och åt god mat och sen blev det lite löpning och solning en dag..

Det känns som jag har börjat komma in i en bra rutin vad gäller motion.. i fyra dagar har jag nu sprungit/gått.. och än så länge tycker jag det är riktigt skönt! Kan ha att göra med mina sjukt snygga dojjs! :)
Idag var jag kanske inte jätteseriös.. Tog på mig skorna och promenerade till pappa och drack en kopp kaffe.. Men all form av promenix är bra! Tycker ja!

Vad har mer hänt? Flytten börjar närma sig.. och det är sjukt spännande.. Vore fint om dagarna kunde gå fortare nu.. idag är det ca. 7 veckor kvar.. :) 
Jag har så himla många ideér och planer i huvudet.. Såg en jättefin taklampa jag vill göra..
I Lammhult. På toaletten på Statiol. Ja, ni såg rätt. En enkel lampa gjord med pärlor. Och den tänker jag att den kan ju inte vara så svår att göra.. Måste bara hitta en bra stomme på loppis först..


Inget mer? Nää.. tror jag fått med allt.. See you later!

Hejsvejs!

Kommentarer

  • Marie L säger:

    Hallå! Roligt att du skriver lite igen =) kramar

    2011-05-13 | 11:26:28

Kommentera inlägget här: