Livet på en pinne.

Jag försöker och försöker...

Kategori: Allmänt

Men det går inte att blogga från mobilen! Det var ju det som var lite grejjen med Iphone.. (men bara lite) att jag skulle kunna slänga in lite inlägg ibland och bilder... Utan att vara beroende av mina kamerasladd som fortfarande är på rymmen.
Men nu går inte det.. Haft några händelserika dagar. Min kära vän som bor i annat land har varit hemma på besök. Och det är alltid så himla roligt o träffa henne!
Sen har vi även varit ute åt Kinnahållet och träffat Jossan.. min fina vän som bor alldeles för långt ifrån.. (det gör ju såklart tjejen som bor i annat land med) Flytta hemåt med er!! :)

Igår var det student! Vädret var ju inte jättekul för dom.. Men det märktes inte. Alla var så glada så! :)
Studentfest för två nybakade studenter och vin och trevligt sällskap.

Idag har jag så jääkla ont i axlarna.. men ingen jäkel som vill massera! Vad ska jag göra? Klippa av axeln för en stund?

Ja, men nu ska jag väl fixa till mig lite.. dags för jobb om ett par timmar! Ha en härlig lördag gott folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: