Livet på en pinne.

Milen avklarad.

Kategori: Allmänt

Då var denna helgen slut.. och jag med!

I fredags bar det iväg till Göteborg med Lindah.. med moster, mamma och vän.
Stavvarvet som jag skrivit om förut var dags att genomföra.. 7 km eller 10 km... först tänkte vi vara så lata o bara ta 7 km.. vi ville ju hem o dricka vin! :) Men den rundan kom så snabbt inpå att vi inte hann tänka så det blev en hel mil istället. Och jag är jäkligt nöjd!
Det var några jäkligt jobbiga backar, då jag trodde jag skulle trilla ihop o dö.. men jag reste på mig. (Och jag ramlade inte heller)

Jag hade föreställt mig att det bara skulle vara jag och massa pensionärer i skogen.. och jag hade delvis rätt. Visst, det var blandat med folk men jag tyckte nog jag såg mest tanter.. och vad galna de va! Jösses! De sprang förbi med stavarna i högsta hugg, allt för att komma längre fram i täten..
Ni kan ju tänka er vad jobbigt att känna sig jagad av en flåsande, jättegammal dam, med stavarna i högsta hugg..
Men nu är det över och jag är stolt över mig själv. Fick en medalj för besväret. Och nu måste jag ju fortsätta med det här.. Gå en mil i veckan. ?!

     


Per var också i Göteborg igår, och skulle springa göteborgsvarvet.. och han klarade det! Och jag är grymt stolt över honom!


Idag är det återigen jobb.. men först måste jag koka till lite spaghetti till lunch.

Hittade lite gamla bilder i telefoner över saker jag gjort.. Så här slänger ja upp de..

            

       

Ber om ursäkt för att bilderna är på fel håll, men inget att göra åt. Jag har ju liksom ingen Iphone.

Här är två saker som är nästa projekt i huset..

 
Min ljugarbänk.. Köpt på loppis. Ska målas i vitt. För att sedan ställas utmed husväggen med söta pastelliga sittdynor.. Tror det blir bra!

 
En taklampa. Denna hittade jag på Statiol i Lammhult när jag och mina syskon var på väg hem från Kalmar. Så denna ljuva lampa fanns då på den otroligt fräscha toaletten på en bensinmack. Så jag tänkte att den kan ju inte vara så jäkla svår att göra.. Behövs bara en lampstomme och en jäkla massa pärlor. Tror det blir bra det med! :)

I veckan är det student här hemma i byn. Folkfest utan dess like. Jag gillar´t!
Egentligen skulle jag vilja pyssla ihop en present, men jag hinner inte. Och så har jag ingen fantasi! :) Så det får bli en annan gång.
Ha en skön dag allihopa!

Kommentarer

  • Ids säger:

    2011-05-22 | 23:08:22
  • Ida säger:

    Duktig ni är Anna :)

    2011-05-22 | 23:10:11

Kommentera inlägget här: