Livet på en pinne.

Då var det dags igen..

Kategori: Allmänt

Jag loggar in här och gör lite "comeback" lite då o då.. det gillar ni va?! :)

Nu va det ett jäkla tag sen jag va inne.. har liksom inte orkat. Mycket har hänt sen sist.
Kursen är slut. Var på sista seminariet förra veckan, då i Göteborg. Himla trevligt! Men jag måste erkänna att jag är glad att det är slut nu.. just arbetena, har inte hunnit så mycket som jag velat, men nu känns det som att man kan slappna av och ta det i den takt det går..

Helgen bestod av jobb och gulaschsoppa. Ibland undrar jag vart alla människor kommer ifrån.
Och dagen idag består också av jobb. Och imorrn.

Och på onsdag intar vi Thailand.. Ska bli himla kul. Med Emelie och Sjögren. Känner att jag behöver semester nu, har varit en tröttsam sommar/höst. Migrän och trötthet utan dess like emellanåt. Men jag antar att det är så det ska vara. För en del.
Och detta kan nog vara min sista semester på ett bra tag.. :)

Bäst att ladda inför julen.. kan bli mycket att göra. Och då måste man vara redo. Och på alerten! Och det tänker jag vara!

Snart kommer min fina fina vän Jossan hem! Längtar! Och då ska det planeras för en Ullaredstripp! Där jag hoppas att alla julklapparna inhandlas!

Idag är jag jäkligt täppt i näsan! Ifall ni ville veta mitt tillstånd för dagen.

Nu får vi se om jag håller mig till bloggen igen.. Kanske att jag rapporterar från Thailand.. who knows..



Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: