Livet på en pinne.

Ljuva Thailand.

Kategori: Allmänt

Hej hallå! Då var vi i Thailand. Vet knappt hur många dagar son räknas då tidsomställningen är lite knäpp o ja vet inte vad som är fram eller bak. :) Nyss hemkomna från stranden. Legat där från 10-18 ca. Men det va först framåt fyra som ja vågade sola hela mig. Måste ju vara lite brun när ja kommer hem, annars kan man ju undra vad ja pysslat med.. Smalbenen och fötterna är mest utsatta för solens strålar men det ser ju bara jag själv. Och om ja skulle vara varm hemma o skippa fårskinnstofflorna, så kanske nån annan får se de. :) hur som haver, vi träffade på emelies kusin på stranden, så ikväll blir de middag med hennes familj. Jag har inga solglajjer längre. De ligger på havets botten. Vi har haft såna fantastiskt höga vågor idag, o fröken Staaf va tvungen o leka av sig. O mÅnga nära-döden-upplevelser hade ja under vattenytan, då min balans inte är så förr... O vips så tog vågen mina glajjer så nu får ja pruta till mig ett par nya imorrn! Jo! Jag va så klantig så ja glömde mina linser hemma.. Men vet ni vilken tur ja hade.. Emelie är lika blind som mig! O hade lite för många med sig. Så käckt va!? :) nu ska ja duscha av mig all sand ja har lite varstans på kroppa! O äta! Have à nice day! / Anna E. Staaf

Kommentarer

  • Lindah säger:

    åh låter härligt,avis :) sola lite åt mej me och akta dej för vågorna! kraam

    2011-11-18 | 17:02:41
  • Marie L säger:

    Låter som att ni har det toppen! Ha en fortsatt skön semester!! kramar

    2011-11-18 | 17:10:47

Kommentera inlägget här: