Livet på en pinne.

Mest av allt...

Kategori: Allmänt

i hela världen nu så önskar jag mig en resa till solen! Känner ett starkt behov av lite värme och en god bok!

Sen önskar jag mig fred på jorden och ingen fattigdom, men det känns omöjligt. En resa till solen känns mer som ett realistiskt mål.

Tänk er...
 
Ser det inte helt fantastiskt ut?!

Utbildningen i början på veckan var bra! Ledarskap var rubriken. Jätteintressant! Hur man har uppriktiga svåra samtal.. sen kanske inte jag var bäst på just den biten, men mycket tips fick man!
Och sen var det ju himla trevligt att träffa tjejerna/killen igen!
Så nu i höst är det att köra järnet med hemuppgifterna och slutarbetet! Sista gången är i November i Göteborg och då ska allt vara klart! Spännande!

Jag börjar bli trött på min huvudvärk nu.. nu är det tredje dagen med spänningshuvudvärk som heter duga! Tror att det har att göra med mina onda axlar, men det är liksom inte okej! Spelar ingen roll hur mycket piller jag knaprar.. det försvinner inte.

Ikväll är det kräftskiva i Vegby! Så jag får väl vila till mig lite så jag är tipptopp ikväll! :)
Och i eftermiddag är det invigning av nya Lassalyckan! Kan nog dra mycket folk.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: