Livet på en pinne.

Move like Jagger..

Kategori: Allmänt

Det är en av mina nya favoritlåtar nu! Move like Jagger med Maroon 5 & Christina Aguilera. Skön låt! En perfekt "bil-låt" .. och Timbuktu - Resten av ditt liv.. Också en go "bil-låt"!
Sen måste jag erkänna att jag känner mig som värsta gospeldrottningen när jag åker bil själv.. Inte alltid gospeldrottning visserligen.. men i helgen har det varit det.. Har vrålat HÖGT till "Lean On Me" med Glee.. O det låter riktigt bra! Säkert inte i andras öron men akustiken i en bil med bara en person i blir så mycket bättre.. :) Men jag ska bespara er eran hörsel.. haha!

Har slängt i lite kläder i en resväska nu.. åker till stockholm på måndag på utbildning och jag som tycker att allt är så krångligt och jobbigt passar på att ta med resväskan imorrn när jag ändå har bil. Så slipper jag kånka med den på bussen klockan 05.00 på morgonen.. Sånt kan förstöra hela ens dag.. :)


Och så kommer Per hem imorrn. Han har varit och fiskat litegranna i Bohuslän.. Så vi har lite mat till hösten.. Kan behövas när kylan börjar komma inpå och man ingen mat har.. Då kan man bara hämta en fisk och rensa ur! Perfekt!

Eller så är den redan filéead och vi kan köpa oss annan mat med. Vi är ju inte direkt någon Familjen Flinta! :)

Yess.. jag går och lägger mig nu! Tror jag måste kolla min vinst på lotto och keno innan John Blund kommer. . Vem vet.. ja kanske har råd att köpa tillbehör till fisken i höst! Hejsvejjs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: