Livet på en pinne.

Torsdag 03.40

Kategori: Allmänt

Då gick jag upp idag.. kändes inte riktigt okej.. Mitt i natten. Och man sover inte särskilt bra när man vet att man inte får sova så länge. Klockan 02.00 vaknade jag och trodde jag skulle upp. Men ikke.
Det har hur som haver varit inventering på jobbet idag. Första gången, och det var rätt så trevligt! :)
Åkte hem till mamma o pappa och vilade efter jobbet. Dom va lika trötta dom. haha.


Haft besök idag. Lilla Jenny följde med medans syskonen var iväg på fotboll. Så vi målade naglarna. Svarta. Tydligen inne på dagis. Sedan gick vi till lekplatsen.. rätt rolig lekplats! Linbana, en konstig rund gunga, och så den där konstiga orangea saken jag la ut en bild på... morot? korvbröd? I don´t know.
Väl hemma igen åt vi lite kvällsmat.. skinkmacka med te! Smaskens Fillibajs!



Sen kom Nicke, min bror! Och hjälpte mig sätta upp lite hyllor köket och slänga ihop ett vitrinskåp! Så snart blir vårat hem ännu lite mysigare! Precis lagom till hösten sen! Wiiee! Jag har storslagna planer, men jag måste nog få ur tummen först.


Nu är det jobb hela helgen.. kanske inte bloggar något då.. jag är ju tydligen en "peridoare" hahah! På måndag åker jag till Stockholm för seminarium 3... Kuuuul! Skönt att få åka iväg lite och bo på hotell.. Ska äta så mycket hotellfrukost de bara går.. :) Eller inte..


Dags att sova nu! Ha en fin natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: