Livet på en pinne.

Jösses!

Kategori: Allmänt

Jag har gått nästan 8 km idag!!! Nu sista vändan vi gick trodde jag både jag och vagnen skulle blåsa bort! Vilken storm det är ute!

Jag har gått på gator idag som ja knappt visste fanns. Nu gick jag uppe vid Gunnarshill och jag trodde aldrig jag skulle hitta ut. Och sen gick jag riddarebacken och trodde att jag skulle dö för att den är så brant och jag har ont i ryggen och vagnen är tung att köra uppför.
Per fick larm när han va på Ica och fick lämna våra varor. Så då försökte jag lokalisera brandbilarna när jag gick och traska dit eftersom jag är lite nyfiken med! Men ikke! Hörseln är inte vad den har varit och jag hittade dom aldrig.

Och fasiken om jag inte tappar kilon efter kilon om ja ska hålla på att traska såhär!

Så nu är jag äntligen hemma. Svettig och äcklig! Tuva sover gott i sin vagn och vill säkert ha mat snart. Bäst att gå och städa restaurangen! Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: