Livet på en pinne.

Klänning...

Kategori: Allmänt

Då var det snart dags att planera sina inköpt för sommarens bröllop.. ett bröllop och en bröllopsfest..
Känner inte riktigt för att köpa nån ännu då jag hoppas att jag ska få väck några kilon till..
Men har någon tips på bra sidor med hyffsade klänningar/kjolar till ett okej pris? Jag är ju inte jätterik så normala priser uppskattas. :)

Helst hade jag nog velat ha en långklänning.. men vad som funkar nog.. och så måste det vara smidigt att amma. Om jag nu väljer att göra det.



Har ni tänkt på att reklamerna på tv har blivit väldigt roliga? Eller så är det jag som har dålig humor.
Älskar fiskpinnereklamen! Och även pantamera-reklamen med de läskiga pensionärerna med dåliga leder.. kan ni skriva upp i era anteckningsböcker!


Dags att fortsätta ta tag i dagen.. Skruttan ligger och sover.. jag tände precis en brasa.. pappi kommer strax hem och då ska vi käka.. och sen blir det en promenad till!
Är även väldigt sugen på att sy! Och fixa iordning skruttans rum! och tusen andra saker!
Men snart så.. när jag kommit in i rutinerna ännu lite till ... så ska jag nog kunna fixa det mesta på dagarna.. änsålänge är jag lite lat och orkar inte mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: