Livet på en pinne.

Turkiet

Kategori: Allmänt

Drömmer mig bort till varmare breddgrader... Turkiet närmare bestämt.
Pratade med Jossan innan... Hela 26 grader har de haft idag! Fantastiskt trevligt och skönt!

Idag har vi bara varit. Lite fikabesök på förmiddagen men sen bara soffläge.
Det har nog varit lite väl intensivt med besök kan ja känna såhär i efterhand. Inte hunnit vila nånting. Men ja får ta igen det denna veckan istället. :)

Vad händer imorrn? Helst av allt skulle ja vilja gå ut och gå men om vädret är som idag så skippar vi det o väntar på bättre tider. Tråkigt men sitter hellre inne i värmen då.

Googlade på nätet innan... Har lite idéer till tuvas rum. Och jag vill verkligen komma igång med mitt pysslande igen. Men snart så kanske. När alla rutiner sitter. :)

Dags att sova nu. Ögonen går i kors. Godnatt

Kommentarer

  • Ganimete säger:

    Jag vill först och främst säga grattis ytterligare en gång. Det måste vara helt underbart. Sedan vill jag också säga att Tuva är jäkligt söt. Det har ni gjort bra : )

    2012-04-09 | 23:32:43
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/Ganimete.Hajra

Kommentera inlägget här: