Livet på en pinne.

Falkenberg

Kategori:

Här kommer ett sent inlägg... Har varken haft tid, lust eller ork att blogga.. Fullt upp! Slängde ihop två collage som får sammanfatta veckan i Falkenberg. Det var nog sommarens varmaste vecka... Fruktansvärt jobbigt tyckte jag. Och bo i husvagn, där det alltid är varmt, och sedan är det minst lika varmt ute. Men jag ska inte klaga! Det va härligt! Men jag var nog mest nervös för Tuvas del. Hon gnällde ingenting, (som vanligt) men det hade inte varit konstigt om det varit så. Sååå.. Vad gjorde vi? Vi hängde på stranden, tog promenader, hängde i Ullared.. Umgicks med vänner! Svärmor och svärfar hälsade på.. Spelade kort... Åt gott.. En helt perfekt vecka egentligen. Om jag inte hade varit så nojjig. :) Nu sitter jag i soffan och glor på tv. Inte OS för en gång skull! Per är inte hemma. Ute regnar det. Och jag har fått en ide med barnmatsburkar.. Så jag ska slänga ihop lite ljuslyktor! Googlade på nätet innan och det verkar inte så svårt! Appropå barnmat.. Så blev ju Tuva 4 månader den 1:à... Och då ville vi ju självklart testa lite smakportioner.. För vem vet, hade hon inte gillat hade man ju fått försöka ett bra tag tills hon hade gillat de till slut.. Och det hade säkert kunnat ta månader.. Nu hade vi turen att tjejen älskade de! :) Men ja ska nog inte förhasta mig.. Men tanken är väl att jag så småningom ska trappa ner på amningen...och även kunna slappna av och kunna lämna ifrån mig henne och veta att någon annan kan mata henne med. Ifall hon skulle va hungrig vill säga. :) Det var allt för nu... Visar bild på ljuslyktorna sen.. Om de blir bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: