Livet på en pinne.

Mycket som händer...

Kategori:

Tuva har vänt sig på alla håll och kanter... Jag tror tänderna är på väg inom några veckor... Hon har börjat med smakportioner. Hon älskar't! Liggdelen får nog bytas ut i dagarna till sittdelen. Jag är rädd att hon ska klättra ur.. Hon är tokig lilltjejen! :)

Verkligen mycket som händer! Hon börjar bli stor!

Babysim har vi anmält oss till. Spännande! Jag har inte varit i ett badhus på minst 5 år!
Enda gången jag badar är utomlands, och det är Max en gång per år. Så ja är lite nervös...

Jag va ju hos Jesus/Bruno häromdagen! Det gick nog väldigt bra! Han grejade lite och sen fick jag en nål i örat... Och sen dess har jag väl inte riktigt tänkt på stressen på samma sätt! Det är väl säkert psykiskt kan ja tro.. Men de funkar ju på mig iaf. Ska tillbaka om två veckor.

Imorrn är det fika med Jossan och Jossan! Och Per börjar jobba.. Skönt med lite vardag igen! :)

Dags för sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: