Livet på en pinne.

26 februari

Kategori: Allmänt

Tack för igår Vegby! Vaknade med skallebank och trodde att jag hade druckit igår. Fy bubblan. Hade förträngt den känslan av att vara lite bakis.. Men jag va väl full på ramlösa. Kom hem i tid och sov relativt okej.. men irländsk afton var trevligt minsann! Nästa gång jag går på en sån ska jag minsann dricka en irish coffee, MED alkohol i! :)

Idag är det en månad kvar till beräknat.. EN MÅNAD!
Jag har tänkt nån vecka tidigare visserligen.. men idag har jag varit nervös... känner att det börjar ju faktiskt närma sig.. så idag har jag handlat det sista tror ja.. för imorrn ska jag packa väskan! Jag har t.o.m köpt tandborstar till mig och Per!

Haft lite värk idag. Eller ganska mycket. Trodde jag skulle orka jobba längre än jag gjorde. Men ikke! Har vilat sen jag kom hem, fortfarande ont.
Men snart kommer hjärtat med pizza och jag hoppas den ska hjälpa mig att må bättre! Är ledig i tre dagar och på dessa dagar ska jag hinna med att inte göra nånting.. passa en liten liten bebis, och fixa håret!

Nu ska jag fortsätta titta på Top Model Sverige.. ha en fin kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: