Livet på en pinne.

Bubbleroom

Kategori: Allmänt

Fick hem mitt paket från bubbleroom innan.. Ett par mysiga haremsbyxor som ja tänkte ha när jag går hemma med en liten knodd sen.. :)

Och! Så har vi börjat måla bebisrummet! Med en helt fantastisk färg! Mintgrön eller havsgrön som vi tror den kanske hette. Vi vet inte vilket kön det är men hade det inte blivit den färgen i bebisrummet så hade den hamnat nån annanstans i huset.

Färgen ser härlig ut.. Målade på en liten yta för o se hur den blir imorrn... Ser ut som glass!

Vad har mer hänt idag? Jag har passat lilla bebis Efe idag! Världens snällaste. Gjorde inte mycket väsen av sig.. Sov lite, tittade lite med sina vackra bruna ögon. Gosunge!
Tänk vad jag ska sakna Jossan och Efe sen när de åker hem! Har ju blivit van vid att ha dom hemma i Sverige. :)

Imorrn ska jag fixa håret!!! Tjohoo! Det behövs minsann! Och sen är det sista gången med föräldrargruppen.. Vad ska man göra på onsdagarna sen? :)

Dags att vila kroppen nu.. Man vet aldrig hur många gånger man får gå på toa inatt... För natten till idag hade ja nog rekord på det hittills... 6 gånger!! SEX GÅNGER!! Inte okej! Fyra räcker!

Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: