Livet på en pinne.

Husmor

Kategori: Allmänt

Ibland är jag riktigt huslig. Fast ja orkar inte dammsuga. Och det irriterar mig. Tvättade både igår och idag. Vikt tvätten. Gjort dessert både igår och idag för att förbereda för imorrn då det blir halv åtta hos mig (oss). Menyn får ni se imorrn. Men det blir nog riktigt bra! Just nu bakar jag! Och jag har diskat hela dagen känns de som... Ska strax tända en brasa. Så det blir varmt i huset.

Igår va ja ute och gick med Jossan och bebisen... Det gick inte fort och jag kände mig mest handikappad. Haltande blivande mamma som är livrädd för isfläckar! Haha.

Gick in i vecka 36 igår.. Kan ni tänka er... Jag ska ha en bebis snart! Och jag har nog inte riktigt förstått det innan. Eller jo.. Men nu är det snart på riktigt. Och jag är skitskraj! Men det fixar vi nog, jag och Per! :)

Dags och ta sig en vals med dammvippan först innan dammsugarn. Men först brasan! Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: