Livet på en pinne.

Huvud, axlar, knä och tå!

Kategori: Allmänt

Allt såg bra ut på kontrollen sist. Blodtrycket visade först högt, men det hade nog att göra med att det va glashalt ute och jag höll på att köra rätt in i en rondell. Efter ett tag blev de bättre! :)
Nu har bebis fixerat sig och ligger tydligen där den ska tills den ska ut. Och det gör mig nervös. Efter 33 veckor så känner jag för första gången att detta är på riktigt och ingen dröm! Knäppt. :) längtar som en tok! Allt är i stort sett inhandlat och vi är redo om några veckor...

Sitter och dricker kaffe. Snart dags att bege oss till våran första föräldrarträff.. Spännande att se vilka mer som ska ha. :)

Idag har jag varit i timmele med Jossan och inhandlat lite bebiskläder på baby yeah yeah's. Fanns mycket fint men då bör jag veta vad jag får kön så jag kan shoppa loss sen! :)

Gjorde för övrigt en himla delikat lunch idag... Inget komplicerat alls. Köpte portionslax, Abbas färdiga sås för ugnsgrillad lax med smak av fetaost och pesto. Och ris till de. Fantastisk gott!

Ha en skön kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: