Livet på en pinne.

Arma lilla kropp!

Kategori: Allmänt

Det är väl nu det onda ska komma... Gissar jag. Eller så har jag varit förslappad för länge.

Har bara jobbat 5 timmar idag och jag är helt slut i kroppen. Ryggen och revbenen värker och armarna känns som spaghetti.
Och mitt hjärta lämnar mig i helgen för att njuta av lite tysk fotboll. Vem ska massera min rygg när jag jobbat klart hela helgen?! Jag får helt enkelt uppfinna något effektivt ä. Och det jäkligt snabbt! Annars överlever jag nog inte helgen.

Men jag ska inte klaga! För det som i slutändan ploppar ut är ju faktiskt nånting fantastiskt! Och jag längtar som bara den! 8 veckor kvar ca. Och 6 veckor kvar att jobba. Men det ska jag väl klara. Vila kan jag göra när jag blir pensionär. :) ha en fin kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: