Livet på en pinne.

Barnrum.

Kategori: Allmänt

Jag är på jakt efter något unikt! En unik lampa, eller en unik låda eller bara en unik krok! Vad som helst som gör att barnrummet blir sådär extra mysigt och tufft. Och som passar tjej som kille! Snart är jag där.. men inte riktigt. Jag behöver lite tips på bra hemsidor för barninredning! Ge mig! Fått några bra av systeryster. Men jag vill ha fler! Nu ska jag strax gå och lägga mig! Känns skittrist.. men jag behöver min sömn, bilen rullar mot jobbet vid 5-tiden.. och jag har ingen lust att vara mer trött än jag behöver. Sedan vankas det fest, men inte heller där kan jag stanna länge då jag måste sova tidigt igen...Men några timmars umgänge med trevligt folk, det hinner jag med! :) På måndag är det 10 veckor kvar tills bebben förväntas komma ut. Spännande.. Känner mig dock väldigt stressad. Över allt. Barnrummet finns ju bara i huvet änsålänge.. Men nu tror jag visserligen inte att den kommer så hemskt mycket tidigare, så jag har väl som vanligt inget att vara stressad över.. men ändå. Stress är mitt andranamn. Önskar er en skön natt och jag hoppas ni önskar mig detsamma! Bättre sömn än igår gärna! Godnatt!

Kommentarer

  • Kim Jarestad säger:

    Har du kikat in på lillakotten.se?? :) Finns även en nyöppnad liten butik i Borås. Jättemycket sött och kul!

    2012-01-06 | 21:14:08
    Bloggadress: http://www.stylebyoliver.se
  • Linda (max maja) säger:

    Hej Anna,



    Jag tycker att http://www.boochbusa.se/sv/ är bra.

    Smidigt att handla på nätet när man kanske inte orkar springa runt i affärer med stor mage.



    Glöm inte att ni troligtvis kommer vilja ha bebisen inne hos er de första månaderna så stressa inte upp dig för att rummet inte är klart.



    KRAM

    2012-01-07 | 10:04:37

Kommentera inlägget här: