Livet på en pinne.

Damtennis

Kategori: Allmänt

Är på i bakgrunden... Och fotboll emellanåt. Helst tittar jag på gladiatorerna. Men så sitter jag här med fyra grabbar.

Men appropå damtennisen... Aldrig hört dessa ljud som kommer ur deras munnar.. Haha! Tycker det låter som en honkatt som är lite sugen på en hankatt.. Kan inte komma på vad det kallas. :)

Hur som haver har denna lediga dagen enbart bestått av sport! Helt otroligt!

Dagen inleddes med att titta på 5 årsjubileum av fotbollshallen, med fjellströms dreamteam.. Som mötte elfsborg, Jönköping och Gais. U21 lag om jag förstod det hela rätt.

Sen fick jag sitta med bolaget när dessa tippade och jag åt mat. Som havande får jag äta mycket. Även om jag inte gör de.

Se bar det av hemåt för att titta på Liverpool och läsa inredningstidningar.. Därefter var jag tvungen att vila. Och nu sitter jag här!

Imorrn tror jag minsann att jag ska få åka till Ullared. Tjohoo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: