Livet på en pinne.

Det är konstigt...

Kategori: Allmänt

Jag förstår inte varför jag inte bara kan somna så fort jag kommer hem när jag är gräsänka.
Istället ligger jag med teven på, jag tittar inte ens, men vill ändå ha ljud från nånstans.. Har telefonen i högsta hugg och kollar bloggar och annat dylikt.
Har hittat en jättetrevliigt blogg, men jag kan nog inte länka den ännu utan att ha pratat med henne. Men snart så! :)

Det känns efter min intensiva snöskottning vill jag lova! Magen va redan stenhård sen i fredags men idag har jag nästan kunnat känna bebis utanpå med. Konstig och nästan obehaglig känsla. Emellanåt. Men ändå trevligt. :)

Så när per kommer hem så överlämnar jag snön till honom. Om jag inte ska föda för tidigt vill säga.

Nu är iaf helgen över och nu jobbar jag två dagar till och sen är jag ledig en dag! Och då ska jag bara va! Kanske handla present till tvillingarna som fyller 5 år på torsdag. Tänk vad tiden går fort! Och snart firar jag och hjärtat 5 år. Också tokigt! Men fint. :)

Dags att sova. Jobba tidigt imorrn! Hoppas bara jag inser det när klockan ringer. I regel tar det numera två timmar för mig att komma upp.

Godnatt allihopa från tanten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: