Livet på en pinne.

Hjälp mig!

Kategori: Allmänt

Är på jakt efter ett tyg i lapptäcksteknik.. Gärna färdigt.., då jag och mor min redan ska sy ett litet lapptäcke så kände jag att jag kommer inte orka eller ha tålamod till ett till. Vi vet ju redan vem som kommer sy mest... :) min söta mamma!

Idag har jag haft lite värk här och där men avslutade kvällen med en go massage hos mamma.
Har även planerat in en dag då jag och hjärtat ska åka till Ullared och en dag när vi ska åka till Ikea. Stackars kille. :)

Dags att sova! Ny dag imorrn och vem vet vad det är för väder... Usch! Jag ska iaf baka kanelbullar! Godnatt!

Tyget på bilden är tydligen från Åhléns men ja hittar den inte på hemsidan!? Någon som har nån ide var jag kan hitta nåt liknande? Tänker ha det som en gardin.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej! Mor min har två tyger som ser ut som lapptäcke. Det är ngn typ av lakansväv :) kanske kan vara ngt! Kram

    2012-01-20 | 09:48:42
  • Anna säger:

    Hej! Tack Emma, men jag hittade tyget på bilden.. fanns på Åhléns, i två nyanser.. en lite "tjejigare" och en lite mer unisex. Så nu är jag nöjd! :) Kram

    2012-01-20 | 10:50:38

Kommentera inlägget här: