Livet på en pinne.

Ljuvlig dag!

Kategori: Allmänt

Idag va jag ledig! Så himla skönt! Sover inte så bra längre. Känner mig inte så smidig längre. Var jag visserligen inte innan heller. Haha! Men det tar väl tio minuter o vända sig från en sida till en annan. Typ. Åt en smarrig omelett hjärtat gjort framför Nyhetsmorgon och en tänd brasa! Sen åkte vi ner till sjön och tog en härligt kall promenad.

Va ute med syster i timmele innan i Jenna's affär.. Baby yeah yeah's. Köpte lite byxor till den lilla. Så nu är det nog dags att hitta lite överdelar så den lille inte fryser när den kommer till världen. :)

Imorrn ska jag åka och köpa säng! så ni vet. Hej svejs!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    jaa visst vae det kyligt! Jag och Mr E tog också en promenad. Som sagt, kallt men härligt när solen sken:)

    2012-01-14 | 08:26:21

Kommentera inlägget här: