Livet på en pinne.

Tårar

Kategori: Allmänt

Den här kvällen är som gjord för tårar. Förstår inte varför jag utsätter mig för detta. Kollar kanal 5, "sofias änglar". Tur jag är själv hemma så per slipper höra mitt hulkande. :)

Har tänt en brasa nu, så de är varmt och skönt när hjärtat kommer hem. Det blev lite strul på vägen så än är han inte hemma. :(

Soffan är såld! Wei! Ska bli så skönt att få börja planera rummet. Kanske ja kan försöka börja slipa väggar och sedan beställa rätt färgnyans. Jippi!

Idag har ja varit på jobb och sedan träffat Jossan, Jossan. Och emre givetvis! :) en trevlig fika och pratstund. Det är mina bästisar de! Och Lindah såklart! :) synd bara att ingen bor kvar i stan. Men sånt är livet. Man kan inte alltid få som man vill.

Nu ligger jag i soffan och kommer nog somna av tårarna snart. Toktrött. Magen är stenhård. Och nu vill den vila.

Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: