Livet på en pinne.

Snacks!

Kategori:

Håller på att sakta men säkert förändra mina mat och drickvanor... Har påbörjat drickandet. Oj! Tänker ni. Den senaste tiden har jag druckit väldigt mycket läskeblask. Bara för att jag kan! Och vill. Men jag tänkte ändra på det där nu. Se om det händer nåt med vågen... Så i en vecka nu får jag bara dricka vatten, mjölk eller kaffe. Hur svårt kan det va?! Ganska svårt skulle jag vilja påstå. Sötbegäret finns ju liksom där. Och jag tänker att jag fixar inte att sluta helt med allt sött. En sak i taget. Men så iaf så försöker jag ändå hitta ett nyttigt alternativ till godis... Och jag kom då fram till att nötter och sånt där kraffs är fantastiskt gott. Och det ser trevligt ut. :) Så jag köpte mig lättrostade solrosfrön och pumpakärnor! Supergott! Och så tog jag en liten liten skål köpt i Turkiet till de... Smaskens!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: