Livet på en pinne.

Sons of Anarchy

Kategori: Allmänt

Idag låg vi i sängen ända till 10... såååå skönt. Jag behövde nog det.
 
Nu har vi semester. Per är hemma. Härligt!
Regnet vräker ner därute.. Men jag tror ändå vi ska ta oss ut på en promenad.. måste ner till stan idag. En sväng.
 
Gjorde en "To Do" lista igår över saker som måste göras i veckan.. Överst på listan.. Göra en nappask. Sedan virka..
Och därefter det "mindre viktiga" ... Städa, ta hand om tvätten.. läsa bok.. :)
 
Fick skickat bilder till mig igår från Emelie.. Några bilder från festen i helgen..och midsommar.
Tack! Det är inte ofta man fastnar på bild. Men på nåt sätt så blev det varken suddigt eller massa grimaser. Hoho!
 
En liten ful min smög sig visst fram.. Men jag hade iaf matchat mor och dotter perfekt!
 
 
Mina hjärtan...
 
Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: