Livet på en pinne.

Bröllop, midsommar och dop.

Kategori: Allmänt

Nu börjar den intensiva sommaren.. jag ska inte klaga! Mycket att se fram emot!

Till helgen är det bröllop i Ljungskile.. hoppas vi får vädret med oss!
Helgen efter är det midsommar. Och dop för lilla skruttan.
Och helgen efter det är det bröllopsfest.
Sen är det Gotland. Halmstad. Falkenberg.

och jag skulle inte skrivit häromdagen att det är konstigt att jag inte fått magkatarr ännu.. för nu är den här! älskade magont!

Åter till dopet.. Vi har bara bjudit närmsta familjen.. det blir rätt många ändå. Känns som att det räcker gott och väl.
Såå.. vad ska man bjuda på? Jag tänker mig att jag kanske skulle vilja baka lite kakor/muffins eller nåt liknande...
Är det någon som har några enkla smaskiga recept?
Det får gärna vara glutenfritt med!
Så jag tar tacksamt emot förslag och tips!

Tuvisen är förkyld. Inget farligt, men det låter ändå jobbigt.. Snorig och trött.
Så nu ligger hon på sitt täcke på golvet med en extra kudde under huvudet och sina gosisar.


Idag ska vi inte göra nånting. Ev. en promenad i eftermiddag för att få lite luft..
Jag måste gå nånstans och se om någon kan färga mina ögonbryn.. och avlägsna lite hårstrån från dom med..
De syns ju inte på långt håll men ser man nära så ser man att dessa ögonbryn inte är att leka med..
Och fin vill man ju försöka vara till bröllopet!

Dags att slänga i en tvätt.. och få nån ordning på huset.. hej svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: