Livet på en pinne.

Dagen före midsommarafton!

Kategori: Allmänt

Idag var vi nere på midsommarfirande med familjecentralen.. massvis med mammor och barn.. jobbigt kände jag. :) Inte jätteförtjust i att träffa massa folk jag inte känner.. någon enstaka går ju an. :)
Men vi överlevde.
Och vi överlevde promenaden hem med. Men jösses! Märks att jag inte gått i uppförsbacke på flera dagar! Blodsmak som heter duga!
 
Prästen var här tidigare idag och vi hade dopsamtal. Blir nog bra! Vi fick t.o.m våra pappor till att läsa en vers respektive hälla i vatten i "dopfunten" :)
 
Nicke, min bror var här och busade lite med Tuvisen med.. Det gillade hon!
 
Och nu ska jag snart iväg till mamma och pappa för att få i mig lite mat.. (Per är och tränar) och Lasse och Maggan, mina föräldrars vänner från Värnamo är på besök..
De hade med sig så fina presenter till Tuvisen! En silverask med texten "Min första tand" och en med "Min första lock" .. och änglar ovanpå! TACK!
 
Imorrn är det midsommarafton! Och min första uppgift för dagen är att plocka blommor till stången.. måtte jag lyckas! Sen är det bara resten av helgen kvar att planera.. redan genomsvett! Puh!
 
Ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: