Livet på en pinne.

Dagen i bilder...

Kategori: Allmänt

Idag har det varit ljuvligt väder..
Så jag, Per och Tuva åkte en sväng till Pers mormor och morfar i Vegby.. spelade lite Svenljungapoker.. Med förlust.. tog en promenad..hejade på kusin Anna.. åkte sedan till Lager 157 där jag köpte en klänning.. Per köpte potatis. På Ica-Anders.
Åkte hem.. lagade mat. Falukorv och färspotatis..

Sedan gosade vi med Tuva. Per klippte gräset. Jag hängde upp tvätten.. härliga dag! Tuva somnade gott i sin säng. Ligger där fortfarande. Belamrad med huuur mycket saker som helst. Gosisar och sånt kraffs. :)

Grannen byter tak. Så där bankas det och grejjas.. Per försökte döda en geting. Lyckades dock inte. Den hann försvinna innan jag fick försöka visa mina mördarkunskaper.. :)


Strax ska jag och Tuva åka till Näsboholm och hälsa på Lindah! Har inte varit där på evigheter och jag kan tänka mig att stugan är ännu lite finare nu! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: