Livet på en pinne.

Det går inte..

Kategori: Allmänt

Appen funkar inte!
Jag har raderat och installerat. Och raderat. Och installerat. Men nej, det vill sig inte!
Men hur som haver.. jag får ju helt enkelt skriva på datorn. :)

Vad har hänt sen sist? Vi var ju i Ljungskile på bröllop. Hur fint som helst! Och vilket väder sen!
Det blåste massor.. men regnet höll sig borta till på natten då det drog över ett oväder i landet.. blixtar och dunder!

Vi bodde på Ljungskile Folkhögskola som även funkade som vandrarhem. Rätt mysigt. Far min har gått här i sina ungdomsår.. tydligen så festades det rätt hårt på den tiden.. :)

Tuva trivdes mycket bra med farmor och farfar! Men jag måste erkänna att det kändes jobbigt ändå att vara borta från henne alla dessa timmar... Men hon var ju inte så långt bort. Vi hade turen att våra barnvakter följde med. Så de hängde mest runt i Ljungskile och hade det trevligt! Såå återigen farmor och farfar, TACK! :)

Idag var jag och Tuva iväg i Borås hos Pernilla och Bosse... hur mysigt som helst!
Tuva och Bosse kom till världen samma dag.. 1 april 2012. Världens bästa dag!
Men nu tror jag snart Tuva får ta det lugnt med alla dessa möten med grabbarna.. var är brudarna?! Jag som tyckte det föddes så himla många tjejer.. men var är dom?! :) haha!

Det var jag, Lindah, Teuta och Jossan som pallrade oss dit och blev bjudna på smaskig lunch och sedan fika! Tack Pernilla!

Ikväll kom Emelie förbi.. Hon skulle baka, och sedan hjälpte hon mig planera för dopet.. Hennes erfarenheter hjälpte.. :)
Tack!
Så nu är det bara att planera in när man ska åka och handla och grejja.. Det blir ju till Ica Maxi såklart.. var annars?! Imorrn kanske? Eller absolut senast onsdag.. för sen kan ja tro att hela Borås handlar midsommarmat!

Och sen måste jag ta mig ut till Näsboholm.. vackra näsboholm och träffa Lindah som har lite sommarlov! Min finfina vän! Hon har visst skaffat en blogg.. kan jag länka till sen, när jag själv vet! Hoho!

Dags att inta bingen.. trött som en tok! Ny dag imorrn!
Ha en fin kväll!

Såhär såg jag och Tuvisen ut på bröllopet.. Fast det va bara jag som närvarade och Tuva lekte med farmor och farfar!

Kommentarer

  • Jossan K säger:

    Åhh så vacker du var till bröllopet! Eller ja du är ju alltid vacker som en vårdag!:)

    2012-06-19 | 20:27:04
  • Jossan K säger:

    Åhh så vacker du var till bröllopet! Eller ja du är ju alltid vacker som en vårdag!:)

    2012-06-19 | 20:27:08
  • Mallan säger:

    Åh så fina ni var på bröllopet:) brun och fin och vilken underbar klänning!!

    Vi ses snart:)

    2012-06-20 | 14:33:05

Kommentera inlägget här: