Livet på en pinne.

Ica Maxi Borås

Kategori: Allmänt

Mitt älskade Maxi! :)
Där va vi idag. I typ 7 minuter. (lite längre kanske)
Var tvungna att besöka Curaapoteket då Apoteket i stan inte hade det vi behövde.

Och så passade vi på att besöka Nelly outlet. Underkläder till mamma och pappa och en söt kofta till Tuva. Inte mycket mer.

Nu är vi på väg till Gällstad. Jag är ute efter en söt klänning till Tuva att ha på sig på dopet. (efter hon haft på sig dopklänningen)
Och Per är ute efter skor till bröllopet i helgen... (lite sent ute?) :)
Jag är inte bättre jag.. Jag har inte gått in mina sandaler än så jag kommer vara tapetserad med plåster.. Tur jag ska ha långklänning!




Visste ni föressten att Maxi öppnar biltvätt snart?! Om nån vecka skulle ja tro! Rätta mig om jag har fel, Maxianer! :)
Så ni vet gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: