Livet på en pinne.

Näsboholm

Kategori: Allmänt

Vi tog oss som sagt en tripp till Näsboholm tidigare.. hur mysigt som helst!
Hade jag inte varit så rädd för att vara ensam så hade jag mer än gärna velat bo sådär!
Men jag är rätt mörkrädd och skraj för både det ena och det andra.. typ igelkottar.
 
Hur som haver.. Lindah hade slängt ihop en supergod jordgubb och rabarberpaj.. med massa vaniljsås! Som jag älskar!
Så där satt vi.. och fikade med fina familjen.. Mamma Nettan, pappa Roger, Lindah och så jag och Tuvisen!
 
Imorrn ska jag ner till Bryggan och träffa föräldrargruppen för lite midsommarfirande.. Vad det innebär återstår att se.. men kul ska det bli! Senare på eftermiddagen kommer prästen hit. Dopsamtal.. Kan bli spännande! Jag är fruktansvärt nyfiken på den här prästen. Aldrig sett honom. Tror jag.
Dags för soffhäng! Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: